Optimalizálja praxisa költségeit

Optimalizálja praxisa költségeit,

de ne mondjon le a kiváló minőségű termékekről!

Tekintse meg kiemelt partnereink kedvező ajánlatait, kattintson a logókra, vagy látogasson el a gyártók menüpontra.

Kiadásait tovább csökkentheti sávos kedvezményeinkkel!

Jogi nyilatkozat

A Dentál Futár Webáruház tájékoztatja a tisztelt felhasználót, hogy weboldalainak böngészése egyúttal az alábbi feltételek elfogadását is jelenti:

A Dentál Futár Webáruház weboldalai, illetve annak tartalma, vagy bármely részlete szerzői jogvédelem alá esnek. Az ehhez fűződő jogok gyakorlására kizárólag a Dentál Futár Webáruház tulajdonosa jogosult.

A Dentál Futár Webáruház tulajdonosának előzetes írásbeli engedélye nélkül tilos a weboldalak tartalmának egészét, vagy részeit bármilyen formában felhasználni, reprodukálni, átruházni, terjeszteni, átdolgozni, vagy tárolni. A Dentál Futár Webáruház azonban beleegyezik abba, hogy - saját, személyes használatra a szabad felhasználás körében – a tisztelt felhasználó ezen oldalak tartalmát, vagy kivonatait számítógépén tárolja vagy kinyomtassa.

A Dentál Futár Webáruház weboldalainak tartalma az eredetileg megfogalmazottak szerint, változtatás nélkül értendő. Előfordulhat, hogy a weboldalakon a Dentál Futár Webáruház akaratától és ráhatásától független változtatás történik, ezért - ha jogszabály másként nem rendelkezik - a dentalfutar.hu semmilyen természetű felelősséget nem vállal a tisztelt felhasználó előtt megjelenő weboldalai pontosságára, megbízhatóságára, aktualitására vagy tartalmára vonatkozóan, a honlapon elérhető információk, dokumentációk vagy más írott anyagok tekintetében.

A Dentál Futár Webáruház fenntartja a jogot, hogy weboldalait bármikor módosítsa vagy átdolgozza, illetve elérhetőségüket korlátozza vagy megszüntesse. A Dentál Futár Webáruház nem garantálja, hogy a weboldalakhoz való hozzáférés folyamatos vagy hibamentes lesz. A honlap, illetve az ott elérhető információk, dokumentációk, vagy más írott anyagok hozzáféréséből, illetve azok közvetett vagy közvetlen felhasználásából, a honlap használatra alkalmatlan állapotából, vagy a nem megfelelő működésből, hiányosságból, esetleges üzemzavarból, vagy félreérhetőségből eredő károkért és/vagy veszteségért való felelősséget a Dentál Futár Webáruház kifejezetten kizárja.

A Dentál Futár Webáruház nem vállal felelősséget olyan, harmadik fél által létrehozott, továbbított, tárolt, hozzáférhetővé tett, vagy publikált tartalmakért, melyekhez a Dentál Futár Webáruház weboldalai kapcsolódnak, vagy amelyekre hivatkoznak.

A Dentál Futár Webáruház egyes weboldalai a jelen előírásoktól a hatályos jogszabályokkal összhangban eltérő rendelkezéseket is előírhatnak, így a mindenkor aktuális előírások, illetve felhasználási feltételek megismerése és elfogadása feltételét képezi az egyes szolgáltatások igénybevételének, használatának.

A Dentál Futár Webáruház jogosult olyan felhasználó kizárására a weboldalainak felhasználásból, aki a weboldal felhasználási feltételeit megszegi, avagy jogszabályokba ütköző magatartást valósít meg a weboldalak használata során.

A Dentál Futár Webáruház weboldalainak felhasználására az itt írtakon felül a mindenkori hatályos jogszabályok az irányadók.

Search engine powered by ElasticSuite