Fontos változás!

Kedves Vásárlóink !

2024.03.28.-tól kizárólag adószámmal rendelkező jogi személyeket, illetve cégeket áll módunkban kiszolgálni.

Megértésüket köszönjük !

A Dental Futár Csapata

Megértettem
Safe Laser 500 Infra

EXAGE - ESSENTIAL LUX GÉL 50 ml

Safe Laser 150 Infra

289 247  Ft

A termék ára sávos kedvezménnyel tovább csökken!

A doboz tartalma: SL 150-es készülék, akkumulátor, töltő, orrkezelő
SF150
Készleten

Az SL150-es készülék hatása a bőrfelszínhez közeli kb. 3-4 cm mélységig érvényesül, ezért a felszínhez közeli elváltozások, gyulladások, fájdalmak gyógyításában van jelentős szerepe. A Safe Laser 150 egy sokoldalú használatra tervezett lágy-lézer készülék, számos kiegészítővel, így több fajta kezelést tesz lehetővé: Bőrfelületre helyezve általános lézerként használható Orrkezelővel orrnyílás bevilágítására is alkalmas (tartozék) Száloptikával a fül és a száj kezelhető hatékonyan (külön rendelhető) Kozmetikai kezelővel a speciális krémeket lehet hatékonyan a bőrbe juttatni (külön rendelhető)

- gyorsítja, illetve beindítja a szervezet gyógyulási folyamatait (biostimuláció)

- fájdalomcsillapító

- gyulladás és duzzanat csökkentő hatás

- vér- és nyirokkeringés javító hatás

- serkenti a sérült idegek regenerációját

Alkalmazási területek

Fogászati problémák,

Bőrfiatalítás,

Bőrproblémák,

Öregedési foltok,

Mozgásszervi betegségek,

Sportsérülések,

Fül-, orr-, gégészet.

Safe Laser kezelési előnyei

Nem csak a betegségek tüneteit enyhíti, hanem sok esetben az okot is megszünteti.

Bármilyen más terápiával kombinálható.

Semmilyen ismert káros mellékhatása nincs.

Sokoldalú felhasználás, gyors kezelési idő.

Rendkívül hatékony.

Alkalmazása fájdalommentes és biztonságos.

Otthoni alkalmazásra is.

Védőfelszerelés használata nélkül használható.

A lézereket 1961 óta használják a fogászatban (Weichman & Johnson).

Mára többezer klinikai kutatás igazolta a hatékonyságát és bekerült az „Evidence Based” (bizonyítékokon alapuló) orvosi eljárások közé.

Felhasználás a fogászatban

• ·Fogfájás, műtét utáni fájdalomcsillapítás
  • ·Fogászati beavatkozás után gyorsítja a gyógyulási folyamatokat
  • ·Nyálkahártya betegségek: herpesz, szájsebek, afta...
  • ·Fogágygyulladás és sorvadás
  • ·Fogínygyulladás
  • ·Fogszabályozásnál csillapítja a fájdalmat
  • ·Fogszabályozásnál elősegíti a fogak gyorsabb mozgását
  • ·Implantációnál segíti a csontszövet gyógyulását és gyorsítja a csontosodási folyamatokat
  • ·Szájzár (trismus) – ellazítja a görcsös izmokat, oldja a feszültséget, csökkenti a gyulladást
  • ·Antimikrobiális Fotodinamikus Terápia (APDT)

Kezelés

• Száloptikás kezelés
    A bőr és felszíni nyálkahártya betegségeket (pl. herpesz, szájsebek, fekélyek aphta) és a fogínysorvadást a piros fényű (660nm) Safe Laser 150-nel és az opcionális száloptikával tudjuk hatékonyan kezelni.
  • Kontakt kezelés (felületre helyezés)
    A 808nm-es Safe Laser® 500 és 1800-as Infra készülékek nagy behatolási mélysége miatt a mélyebb területek is elérhetőek és fájdalom csillapításra is alkalmasabbak.
    Ezzel a két készülékkel hatékonyan kezelhetők a fogászati problémák nem csak a száloptika segítségével (a sérülés kontakt megvilágításával), hanem akár kívülről, az arcon átvilágítva is.

A Safe Laser készülékek hatékonyan kiegészítik a bevált fogorvosi módszereket, csökkentik a páciensek fájdalmát, elősegítik a gyorsabb gyógyulást, redukálják a komplikációk esélyét.

Ellenjavallatok (kontaraindikációk)

A lézereket több mint 50 éve használja az orvostudomány. A kezelés egyik fontos előnye, hogy NINCS ISMERT MELLÉKHATÁSA.

Ezzel együtt az alábbi ellenjavallatokat figyelembe kell venni, a terápia megkezdése előtt.

• Ismeretlen eredetű fájdalmas területet NE kezeljen!
  • A Safe Laser készülékek kivizsgált betegek esetén, orvos által diagnosztizált kórképekben alkalmazhatók.
  • Csak 18. életévét betöltött kompetens személy használhatja a lézereket!
  • Kisbabák és kisgyermekek esetében ne alkalmazza az orrnyálkahártya bevilágításának módszerét a relatívan túl erős fény miatt, ami a szemet irritálhatja!
  • Terhes nőknél az alhas és az orrnyálkahártya ill. csecsemőknél a nyitott kutacsok besugárzása tilos a vérbőség (esetleges veszélyes) fokozódása miatt !!!
  • Tilos a készülék használata súlyos véralvadási gondoktól szenvedő személyek esetében is!
  • Ne világítsa: a rosszindulatú daganatok területét, a pajzsmirigy és a mell területét, és a gombás bőrfelületeket.
  • Festékes anyajegyek direkt besugárzása veszélyes lehet, mivel rákmegelőző állapotnak minősül.
  • A lézerekkel szándékosan a szembe és a szemkörnyékére ne világítson!
Írd meg a saját véleményedet
Csak regisztrált felhasználók írhatnak véleményt. Kérjük jelentkezz be vagy hozz létre fiókot
Search engine powered by ElasticSuite