A Sempercare kesztyűket a gyógyítás segítésére hozták létre. Kifejezetten előnyös funkciókkal tervezték. Strapabíró, kényelmes kesztyűk, amelyek csökkentik a szakadás kockázatát és biztosítják a szoros illeszkedést. Rugalmas, kényelmes kialakításuk javítja a kényelmet a fogorvosok számára, akik napi rendszerességgel kezeléseket végeznek rendelőjükben.

Nagyfokú védelem orvos és páciens számára

Ismerje meg Sempercare kesztyűinket, az egyik legjobb egyszer használatos, eldobható kesztyűt a fogorvosi ellátáshoz. Kesztyűink használatával garantálható, hogy megőrizheti kezét egészségesen és biztonságban.

Púderes és púdermentes latex vizsgálókesztyű

A latex egy természetes gumiból előállított anyag. Az ebből az anyagból készült kesztyű nagyon jól tapad a bőrhöz, viselete kényelmes. Megvédi a felhasználókat és a betegeket a fertőzések átvitelétől. Ellenálló a vérrel és más fertőzésekkel szemben, védelmet nyújt a baktériumok, gombák és vírusok ellen, mint például a SARS-CoV-2, a hepatitis B és C és a HIV. Mivel a kesztyű természetes anyagból készül, ezért biológiailag lebomló.

Sempercare latexSempercare latex

Sempercare nitrile skin kesztyű

Szakadásmentes, latexmentes, púdermentes vizsgálókesztyű. Kiváló védőképesség és kényelmes viselet jellemzi, ami miatt egyre népszerűbb. Szintetikus gumiból készül, ami nem vált ki allergiás reakciót. Nagyon jól ellenáll a zsíroknak, olajoknak és oldószereknek. Gyakrabban szükséges cserélni őket, mivel kopásállóságuk alacsonyabb, mint a latex kesztyűké.

Sempercare Nitrile Green

Sempercare Green kesztyű

Rendkívül bőrbarát megoldás, amivel aktívan hozzájárul ökológiai lábnyoma csökkentéséhez. Ezen felül a kesztyű a vér által terjedő kórokozók és vírusok elleni megszokottan bizonyított védőkorlátokat is kínálja. A kesztyű kifejlesztéséhez egy teljesen új gyártási folyamatot alkottak meg, amellyel a gyártás során gázt, energiát és CO2 kibocsátást takarítottak meg.

Sempercare Green

Az egyszerhasználatos vizsgálókesztyűk a fogászati és szájsebészeti szakma legfontosabb eszközei közé tartoznak, hisz döntő szerepet játszanak a fertőzések megelőzésében: kiváló védelmet nyújtanak a baktériumok, vírusok, gombák, kémiai anyagok ellen. Anyaguknak köszönhetően védik az orvos és a páciens egészségét a közvetlen érintkezés megakadályozásával.

Összefoglaló

A Sempercare kesztyűket professzionális használatra tervezték. Optimális anyagvastagságuknak és texturált felszínüknek köszönhetően kiváló fogást és tapintásérzetet biztosítanak a nedves környezetben is.

A Sempercare kesztyűk nagyfokú rugalmasságuk és szakadásállóságuk miatt rendkívül népszerűek. Használatuk magas szintű kényelmet és kiváló védelmet nyújt a szakember számára. A Sempercare legjobb szakemberei garantálják az Ön és páciensei egészségét és biztonságát termékeik segítségével.

Vásároljon kiváló minőségű Sempercare kesztyűt a professzionális és biztonságos munka érdekében.